چای زعفران نیوشا

چای زعفران نیوشا

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

خواص زعفران

– واژه زعفران ترجمه عربی است از واژه اصیل پارسی زرپران (زر + پر + ان = گلی که پرهایش مانند زر است) و استفاده از آن در جوامع انسانی قدمتی بیش از ۳۵۰۰ سال دارد. رنگ چشم نواز زعفران به خاطر وجود ماده ای به نام کروسین است.

– یکی از خواص زعفران نشاط بخشی و بهبود خلق است و بر همین اساس مصرف مداوم و در عین حال متناسب آن می تواند در پیشگیری از استرس و افسردگی موثر باشد.

– زعفران یک گیاه اشتهاآور است و اشتها و میل افرادی که احساس کمبود وزن می کنند را به صورت سالم و بدون عوارض جانبی، افزایش می دهد. – زعفران یک ماده موثر در درمان و پیشگیری از نفخ معده و ترشحات اسیدی آن است.

– زعفران کمک بسیار زیادی به گردش مناسب خون نموده و از این راه نارسائی ها و اختلالات کبدی را دفع و درمان می کند. – ماده اصلی موجود در زعفران از سلول های مغزی در برابر بیماری ها و التهاب های عصبی محافظت می کند.

– چای زعفران با توجه به تجمیع خواص چای و زعفران در آن، کمک فراوانی به هضم غذا و بهبود عملکرد گوارشی بدن می کند و از سوی دیگر مصرف گیاه زعفران به صورت دم کرده، در کاهش خونریزی رحم و همچنین کاهش دردهای ناشی از قاعدگی تاثیری ملموس دارد.




بازدید : 370 | تاریخ : دو شنبه 4 تير 1397 ساعت : 14:13 |
برچسب ها : ,
نظرات
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: